Het gaat dan toch echt gebeuren... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Jens Bosman - WaarBenJij.nu Het gaat dan toch echt gebeuren... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Jens Bosman - WaarBenJij.nu

Het gaat dan toch echt gebeuren...

Door: Jens Bosman

Blijf op de hoogte en volg Jens

08 September 2010 | Nederland, Rijswijk

Nog twee dagen en dan vertrek ik voor drie maanden naar het Aziatische deel van de wereld. Via Moskou, de Transmongolië-express, Ulan Baator in Mongolië, Beijing en Tibet kom ik na anderhalve maand aan in Kathmandu, om vanuit daar door Nepal te trekken. Via dit blog probeer ik je zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn reiservaringen en via Hyves en/of Facebook zal ik foto's plaatsen...

  • 08 September 2010 - 19:08

    Heleen:

    Jens!!! Een hele goede reis en ik hou je in de gaten! Veel geluk en geniet ze!
    liefs Heleen

  • 12 September 2010 - 16:16

    Annelies:

    He Jens,
    Alles goed, bedankt voor je SMS. Je hebt zeker al veel gezien. Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Hier gaat alles zijn gangetje een beetje druk. Het huis voor Lieke gaat door en als het goed is ook per 1 december dus je kamer is waarschijnlijk nog vrij tegen die tijd kan jij ook rustig zoeken. Dikke kus mama

  • 12 September 2010 - 17:31

    Anneke (en L, Th, R):

    Lieve neef! Vandaag waren in Amsterdams nieuwste en mooiste museum De Hermitage, om de tentoonstelling van Matisse tot Malevich te zien. Als je terugbent is de expositie over Alexander de Grote aan de beurt en vind je het misschien leuk om met Sabrina en ons te gaan kijken en daar te eten. Het is er on-Amsterdams en je waant je op die ver op reis. Geniet! We gaan genieten van jouw verhalen. Omhelsd, Anneke, Lars, Thomas en Rosa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jens

Actief sinds 30 Aug. 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 15555

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 24 Januari 2015

Van de Caraïben naar de Copacabana...

10 September 2010 - 09 December 2010

Transmongolië-express en het dak van de wereld...

Landen bezocht: