Het begin komt in zicht... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Jens Bosman - WaarBenJij.nu Het begin komt in zicht... - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Jens Bosman - WaarBenJij.nu

Het begin komt in zicht...

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

01 Augustus 2014 | Nederland, Rijswijk

Nog maar een paar uur en dan gaat het avontuur verder waar het vier jaar geleden allemaal voor het eerst begon en eindigde: Moskou. Dit keer geen vier dagen rondslenteren langs het Kremlin, maar negen uur hangen op het vliegveld om vervolgens weer over Amsterdam te vliegen richting Havana. Een reis van 25 uur, alles voor een goedkoop ticket. Dacht ik toen.

De komende zes maanden hoop ik jullie op de hoogte te houden van mijn reiservaringen door Midden- en Zuid-Amerika. Ik zal alles doorzetten naar Facebook, maar wil je liever een mail ontvangen van de verslagen, kun je je hieronder aanmelden.

Hasta Luego!

Jens

• 01 Augustus 2014 - 20:36

Anne:

Lieve lieve bijzondere Jens,

GENIET van elk intens, avontuurlijk, nieuw moment.
    Ik ga je missen.

X.

• 01 Augustus 2014 - 23:04

Lotte:

Lieve Jens,

Maak er een onvergetelijk mooie reis van en laat ons vooral vaak en veel meegenieten! Kan niet wachten je te zien! ;) :) Tot snel, in San Jose!

Dikke kus

• 01 Augustus 2014 - 23:54

Alexandra:

Hee Jens, ga je nu al?! Helemaal niet aan gedacht laatst in Rijswijk! Dan bij deze maar: Heeele fijne reis, geniet een beetje voor alle thuisblijvers en hou dat mooie gedichtje van je pa in gedachten!
    Liefs

• 02 Augustus 2014 - 01:29

Judith:

X

• 02 Augustus 2014 - 12:34

Jarijn:

Jensje. Alleen maar vrouwen die reageren, ik wil ook zo'n rode bos krullen. Ik wens je op Moskou airport héél veel succes (de hel :-), en verder vooral mucha fiesta! Adios!

• 03 Augustus 2014 - 11:53

Anita:

Ha Kanjer, nu is je Reis echt begonnen!!
    "Hou vast" Alles wat je dierbaar is!!
    "Laat los" Maar blijf verbinden!!
    Je "Tante"

• 03 Augustus 2014 - 15:46

Loek Bosman:

Hey Jens,

Na m'n voettocht van Rijswijk naar Rome weet ik, als geen ander, hoe het is om voor een half jaar in je eentje op reis te gaan! Een hele confrontatie met jezelf! Maar jij staat sterk in je schoenen en met jouw stabiele, betrouwbare, vriendelijke en hartelijke persoonlijkheid kun je de hele wereld aan!!
    En ook voor jou geldt: als je terugkomt eind januari dan zijn wij er gewoon (voor jou). Zoals altijd!!
    Wees goed en lief voor jezelf en kom veilig, gezond en 'rijker' terug uit Amerika!
    Heel veel liefs!

Tags: Cuba